PRIJSVRAAG: Lever je antwoord in vóór aanstaande zondag (14 februari)!!

Er hebben al veel mensen een gokje gewaagd, maar dit kunnen er nog veel meer worden! Je kunt tot en met 13 februari nog mee doen aan de prijsvraag.

Hoeveel doelpunten maken alle heren van Klimop 1 samen in de laatste 7 zaalwedstrijden?

In de afgelopen drie wedstrijden hebben de heren samen 27 van de 46 doelpunten gemaakt. Hoeveel doelpunten zullen de heren nog maken in de laatste 4 wedstrijden? Maak een berekening, tel er de 27 doelpunten die al gemaakt zijn bij op en vul het onderstaande formulier vóór 14 februari in! Ook voor deze prijsvraag geldt weer: mocht niemand het exacte aantal doelpunten hebben geraden, dan gaat de prijs naar diegene die het dichtst bij het totaal aantal doelpunten zat. Daarbij heeft iemand die onderboden heeft voorrang op iemand die heeft overboden.