Klimop F1: zaterdag kampioen??

Klimop F1 kan zich zaterdag bij winst verzekeren van een kampioenschap! Door te winnen van de nummer 3 in de poule, Dakos F1, zijn de dames van de F1 met 14 punten uit 8 wedstrijden zeker van een plek bovenaan in de poule.

Echter is het nog mogelijk dat ook DOT F1 op een puntenaantal van 14 kan komen. DOT staat nu op een tweede plaats met 8 punten uit 6 wedstrijden. DOT moet dan wel alle 3 de wedstrijden winnen. Op zaterdag 27 februari weten we definitief of Klimop F1 het kampioenschap samen met DOT moet delen. Dan spelen beide clubs hun laatste zaalcompetitie wedstrijd tegen elkaar!

We wensen de dames van de F1 veel succes aanstaande zaterdag tijdens hun laatste uitwedstrijd!

De officiële huldiging vanuit de Korfbal Technische Commissie is overigens op een later tijdstip zodat op één dag alle kampioenen van Klimop gehuldigd kunnen worden. Houd hiervoor de site goed in de gaten.

De huidige stand:

Wedstrijden van Klimop F1