Trots, trotser, trotst!!!

Klimop E2 – Dakos E3: 6-2

De coaches van de E2 waren zo trots, dat ze allebei een verslagje geschreven hebben! Hieronder zijn ze beide te lezen!

Klimop E2 speelde afgelopen zaterdag tegen Dakos E3. De eerder gespeelde uitwedstrijd werd kansloos verloren met 9-3, zaterdag liep het echter anders.Helaas moest onze Pien verstek laten gaan met een griepje, en moest er met vieren gebikkeld worden, en gebikkeld hebben ze!

De gehele wedstrijd hebben ze vol gas gespeeld, er was er niet één bij die even gas terug nam. De eerste 10 minuten pakte we een verdiende voorsprong, zelf voldoende kansen en door strak verdedigend werk weinig kansen weggegeven. Na 20 minuten stond er een 3-1 ruststand op het scorebord. Na wat korte instructies in de rust werd door Anja het geheime wapen ingezet, pannekoeken eten bij Anja op 13 februari na de volgende wedstrijd. Na de rust knalde de dames gewoon door, top hoor dames!

De eindstand van de wedstrijd was 6-2, het publiek stond op de banken en hebben allemaal net zo genoten als de coaches! Na de strafworpen kregen de dames van Marco allemaal een welverdiende snoepzak voor het harde werken. Goed gedaan dames, we zijn trots op jullie!!

Groet, HappySocks!

Afgelopen zaterdag mocht de E2 tegen Dakos E3 spelen. Een leuke wedstrijd want de E3 van Dakos had nog geen verliespunten en de vorige keer speelden de E2 niet hun beste wedstrijd.

De ochtend begon minder goed, want helaas was Pien ziek. Met z’n vieren werd de wedstrijd begonnen, waarbij de coaches van de D2 en E2 al hadden afgesproken dat indien nodig de dames van de E1 die aan het invallen waren bij de D2 bij zouden springen.

De eerste 10 minuten begonnen we goed. We stonden wel vlot achter met 0-1, maar Fleur van Oosterhout en Lynn van Oosterhout scoorden meteen daarna waarna het 2-1 stond. De meiden verdedigden heel goed, haalden de counter eruit, en schakelden snel om waardoor we zelf ook veel kansen creëerden.

Na 20 minuten stonden we nog steeds voor (sorry, de coaches zijn vergeten met hoeveel). Bjorn en Anja wisten niet heel veel te vertellen en de gezichten van Fleur, Lynn, Isa en Fleur stonden op vuurrood. Afgesproken werd dat indien iemand niet meer kon, ze het moesten melden want dan gingen we Lonneke of Esther even haalden. Nou leuk bedacht van die coaches, maar de meiden deden er niets mee. Alsof ze nog geen 20 minuten hadden gewerkt, gingen ze de volgende 20 minuten gewoon door, waardoor de eindstand 6-2 was en Dakos eindelijk ook verliespunten had.

Super leuke wedstrijd voor het team, coaches en alle familieleden die kwamen kijken. En als beloning voor het harde werk had Marco nog een snoepzak gehaald voor de dames. Nu op naar de volgende wedstrijd, dan zijn we hopelijk weer met z’n vijven want dat is toch het leukst.

Groetjes, Anja