Oproep aan jeugdteams: doe mee met de rommelmarkt wedstrijd!

Het lijkt nog ver weg maar voor je het weet is het zover, de jaarlijkse Klimop rommelmarkt op zondag 10 april. Wellicht dat velen van jullie dit niet eens weten, maar elk jaar wordt er een rommelmarkt gehouden in Asten (locatie: jeu-de-boules gebouw ’t Lover) waarvan de opbrengst helemaal ten goede komt aan KV Klimop, aan jullie dus. Voor dit jaar willen we iets nieuws gaan doen, namelijk er een leuke wedstrijd van maken.

Wat is de bedoeling:
Elk jeugdteam zorgt voor de bezetting van een stand. Deze stands staan in een apart gedeelte van de jeu-de-boules-hal. Elk team krijgt de uitdaging om zelf iets leuks te bedenken en de stand zo mooi mogelijk aan te kleden. Klimop zal na de rommelmarkt twee prijzen uitreiken. Een prijs voor het team dat het meeste geld ophaalt tijdens de rommelmarkt en een prijs voor het team dat het origineelste idee of de mooiste stand heeft. Het bestuur van KV Klimop zal als jury actief zijn en de prijzen uitreiken. De rommelmarktcommissie zal zorgdragen voor stand of kraam.

Het is misschien niet handig om de hele dag met je hele team achter de kraam te staan. Je kunt ook om de beurt achter de kraam gaan staan, of een andere taak verdelingen maken (bijv. iemand die achter de kraam staat, iemand anders die de klanten trekt etc.) Dus, overleg samen wat je gaat doen en kijk wie het leuk vindt of tijd heeft om achter de kraam te gaan staan. Natuurlijk mag je jullie coach, trainer of ouders vragen om hulp of ondersteuning.

Meld je aan voor 15 maart 2016 via de site onderstaand formulier. Geef hierbij aan welk team je vertegenwoordigt en wat het idee is dat je wilt gaan uitvoeren tijdens de rommelmarkt.

Om je alvast wat ideeën te geven, denk bijvoorbeeld aan:
Wafels of cupcakes bakken en verkopen – Zelfgemaakte knutselwerkjes verkopen – Grote grabbelton – Rad van fortuin – Blikken gooien – Je eigen stand met rommelmarktspullen – Suikerspin maken en verkopen – Vlechtjes maken – Nagellakken – Fotoshoot – Raad hoeveel knikkers in deze schaal – Enzovoort……..

Heb je vragen, overleg dan gerust met je trainer of coach of neem contact op met Ruud Ermens (ruudermens@hotmail.com).

[contact-form to=’ruudermens@hotmail.com’ subject=’Opgave jeugdteam rommelmarkt’][contact-field label=’Ja, ons team doet mee!’ type=’checkbox’ required=’1’/][contact-field label=’Team’ type=’text’ required=’1’/][contact-field label=’Namen van de teamleden die mee doen’ type=’text’ required=’1’/][contact-field label=’Korte beschrijving van het idee dat jullie willen uitvoeren’ type=’text’ required=’1’/][contact-field label=’Contactpersoon van het team (trainer, coach of ouder) ‘ type=’text’ required=’1’/][contact-field label=’E-mail adres contactpersoon’ type=’email’ required=’1’/][/contact-form]