Nieuwe prijsvraag! Doe mee en win!!

In de vorige Courant was de prijsvraag: Hoeveel doelpunten heeft Klimop 1 gemaakt na het spelen van de eerste 7 wedstrijden van de competitie? Na het spelen van 7 wedstrijden wist Klimop 1 115 keer te scoren. Dit werd exact geraden door Maud Janssen, en zij won hier mee een boodschappenpakket van Albert Heijn Asten. Maar liefst  36 mensen deden mee met de prijsvraag.

Hierbij een nieuwe prijsvraag:

Hoeveel doelpunten weten alle teams van Klimop te maken tijdens alle wedstrijden tot en met zondag 20 december?

Vul je antwoord in vóór 28 november. Iedereen mag mee doen! Op de site staat ook een teller, zodat bijgehouden kan worden hoeveel doelpunten er steeds in totaal zijn gescoord door de hele vereniging. In het geval dat niemand het exacte aantal weet te raden, zal diegene die het dichtstbij het aantal doelpunten zit winnen. Hopelijk doen er bij deze prijsvraag weer meer mensen mee dan de vorige keer.