Even voorstellen: De nieuwe voorzitter!!

Het bestuur heeft lang gezocht, maar na een lange zoektocht is er een voorzitter gevonden! Het bestuur draagt Bjorn van Oosterhout voor om de functie als voorzitter te bekleden. Mocht er binnen 4 weken na het verschijnen van deze nieuwbrief geen tegenkandidaat zich bij het bestuur hebben gemeld dan is hij benoemd tot voorzitter.  In afwachting van zijn officiële benoeming is Bjorn alvast begonnen de structuur en de handelswijze van het bestuur zich eigen te maken. Naast deze bestuursfunctie is Bjorn ook vaak op het korfbalveld te vinden, maar voor degene die hem nog niet kennen:

Hallo allemaal, mijn naam is Bjorn van Oosterhout en ik ben geboren in de winter van 1978. Ik ben getrouwd met Elly en samen hebben we 2 dochters, Fleur en Renske. Ik ben inmiddels alweer ruim 12 jaar werkzaam bij Oranjedak, sinds kort de trotse shirtsponsor van de F1 en E2.

Ik heb lang geleden alle jeugdteams van Klimop doorlopen en heb een aantal jaren in de senioren en de midweek gekorfbald. Na een knieblessure ben ik gestopt en ben ik circa 9 jaar niet meer op het korfbalveld geweest.

Sinds 2 jaar zijn onze Fleur en Renske bij het korfballen en ben ik vooral door het enthousiasme van onze kinderen weer wat gaan doen bij de club. Op dit moment geef ik training aan de E1 en E2, en coach ik samen met Anja van Oosterhout de E2. Sinds dit jaar ben ik samen met een aantal oudgedienden ook weer actief in de Midweek/Klimop 2, en zijn we kampioen geworden! Enkele andere hobby’s van mij zijn: Klussen, de honden, de vijver, schapendrijven en darten.

Eind vorig seizoen hoorde ik dat er al langer een nieuw bestuurslid gezocht werd. Ik heb hierover nagedacht samen met Elly en een vergadering bijgewoond.   Uiteindelijk heb ik besloten om me aan te sluiten bij het bestuur als voorzitter. Het lijkt het me leuk om deel uit te mogen maken van het bestuur, en om mijn steentje bij te dragen aan de vereniging.

Wellicht tot binnenkort in de tennishal of de schop!

Groet, Bjorn