Lever je antwoord op de prijsvraag in vóór 28 november!!

Er hebben al veel mensen een gokje gewaagd, maar dit kunnen er nog veel meer worden! Je kunt tot en met 27 november nog mee doen aan de prijsvraag.

De vraag:

Hoeveel doelpunten weten alle jeugd en senioren teams van Klimop in totaal te maken in alle wedstrijden tot en met zondag 20 december?

Er zijn nu in totaal 25 wedstrijden gespeeld en 177 doelpunten gemaakt. Het aantal doelpunten die in de komende 29 wedstrijden nog gemaakt worden, komen hier nog bij. Maak even een wiskundige berekening of zuig een getal uit je duim, maar vergeet vooral niet om je antwoord vóór 28 november te mailen naar peelkorf@kv-klimop.nl of onderstaand formulier in te vullen. De uitslag van de prijsvraag zal 20 december na de wedstrijd van klimop 2 bekend gemaakt worden. Meer informatie zal hier later nog over volgen.