Afmelden seizoen 2021/2022

Na een heerlijke start eind augustus ligt het huidige korfbalseizoen al sinds oktober 2020 stil. Als vereniging hebben we steeds gekeken wat nog wel kan en mag binnen de dan geldende maatregelen. Zo heeft de jeugd bijna onverstoord doorgetraind en zijn afgelopen weken de eerste onderlinge wedstrijden gespeeld. Ook komende weekenden staan er weer gepland. Het is niet zoals we hadden gedacht maar we zien dat veel van onze jeugdleden hier toch veel plezier in hebben.
Op dit moment is het nog onzeker of we eind april kunnen beginnen aan de buitencompetitie. Zodra we hier meer over weten, ontvangen jullie dit ook via de groepsapp.

Wij als KTC zijn alweer bezig met de voorbereidingen op het nieuwe seizoen. Binnenkort moeten we bij de Korfbalbond alweer de teams opgeven voor het volgende seizoen, 2021/2022.

Graag willen we daarom weten of er leden zijn die per ingang van het nieuwe seizoen niet meer willen korfballen bij Klimop. Daarom vragen we ons dit zo snel mogelijk te laten weten met inachtneming van onderstaande afspraken/aandachtspunten.
Afmelden van leden dient vóór 1 APRIL 2021 te gebeuren. Afmelden als lid is onderaan op deze pagina mogelijk.

De KTC probeert bij de indeling van de teams zoveel mogelijk rekening te houden met de niveaus en de leeftijden van de spelers. Helaas kunnen we geen garanties geven met betrekking tot de teamindeling.

Een aantal aandachtspunten:

1. Wanneer een lid zich na 1 april afmeldt dient deze de volledige contributie te betalen!
  2. Korfbal is een teamsport! Als je voor een teamsport kiest vinden wij dat je ook de verantwoordelijkheid moet hebben om er te zijn wanneer je team traint of speelt. Alleen met een compleet team kan je samen met trainers en coaches een teamsport goed beoefenen. Dus alleen bij hoge uitzondering afmelden voor trainingen en zeker voor wedstrijden.
  3. De keuze voor wel of niet doorgaan met korfballen geldt voor een heel seizoen, halverwege het seizoen is het in principe niet mogelijk om te stoppen met korfballen, tenzij het echt niet anders kan door bijvoorbeeld ernstige blessures of verhuizing.
  4. Rijden, poetsen en speculaasactie zijn verplicht!! Onze contributie kunnen we laag houden door rijden en poetsen door ouders & teamleden te laten doen en door de speculaasactie. Het kost maar een beperkte hoeveelheid tijd en houdt de contributie laag!
  5. Zoals ook in het lopende seizoen het geval is, zal er bij de teamindelingen, waar mogelijk, naar prestatie en inzet ingedeeld worden. De KTC heeft hierover overleg met trainers en coaches.

Hopelijk zijn deze verwachtingen duidelijk en kunnen jullie je hier ook in vinden, voor vragen kun je je altijd wenden tot iemand van de Korfbal Technische Commissie.

Korfbal Technische Commissie
KV Klimop Asten

2 thoughts on “Afmelden seizoen 2021/2022
  • Imke Caron schreef:

Ik heb lang getwijfeld maar toch besloten om te stoppen met korfballen. Thanks voor de leuke jaren!

• Nicky van Heugten schreef:

Goededag.
    Nicky van Heugten wil stoppen met korfbal.
    Bedankt voor de fijne tijd.

Groetjes Nicky