Aftreden Voorzitter

Beste Klimoppers,

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, dat laatste is voor mij op dit moment van toepassing.

Na het bijwonen van enkele bestuursvergaderingen in 2015 heb ik besloten om per januari 2016 het voorzitterschap van Klimop op me te nemen. Een mooie tijd, waaraan ik veel plezier heb beleefd.

Een periode van ongeveer 5 jaar in het bestuur van KV Klimop waar ik met trots op terug kijk, we hebben veel bereikt met z’n allen.

Door de geweldige inzet in deze vijf jaar van de bestuursleden, alle vrijwilligers, leden en ouders van leden hebben we bergen met werk verzet.

We hebben geprobeerd om de zichtbaarheid van Klimop te vergroten. We zaten verstopt achter een hoge beukenhaag welke we ingekort hebben. Zo kan heel Asten zien dat er een fantastisch mooi clubje zit naast de grote voetbalvereniging in Asten. We zijn een prachtige vereniging en dat mogen we uitstralen ook, we hoeven ons niet te verstoppen.

Trots op de privatisering, een moeizaam proces wat samen met de gemeente naar ieders tevredenheid is afgerond. De eerste verbouwing van de kleedlokalen van onze accommodatie is inmiddels gereed maar helaas door de Coronacrisis hebben we dit nog niet kunnen vieren.

Trots op het toenemend aantal sponsoren en het stabiel blijven van de leden.

Trots op de leuke en productieve bestuursvergaderingen, waarbij gezelligheid en wederzijds respect altijd een groot goed is geweest. Het vertrouwen hebben in elkaar en in alle vrijwilligers dat alles goed opgepakt wordt.

En zo kan ik nog wel even doorgaan, het waren vijf hele mooie jaren, welke voorbij zijn gevlogen. Voor mij komt nu de tijd om samen met mijn gezin aan de verbouwing van ons droomhuis te beginnen. Te gaan genieten van andere uitdagingen, waarbij Klimop zeker niet vergeten wordt.

Jullie zullen me nog langs het veld zien als trainer/coach van het team van onze Renske, iets wat ik met veel plezier doe. Ook zal ik me blijven inzetten voor de accommodatie commissie, er volgt nog een verbouwing van de kantine welke we met veel enthousiasme gaan afhandelen.

Ik ben ervan overtuigd dat het bestuur staat als een huis, en ik wens alle bestuursleden heel veel succes de komende jaren. In de eerst volgende bestuursvergadering zullen wij spreken over mijn opvolging. Uiteraard houden wij jullie daarvan op de hoogte.

Ik wil ook alle vrijwilligers, leden, ouders van leden bedanken voor de afgelopen vijf jaar.

Klimoppers dat zijn wij allen, en dat maakt ons zo trots!

Groet,
Bjorn van Oosterhout