Trots op Klimop! (+ foto’s)

Graag wil het bestuur van KV Klimop alle supporters en spelers ontzettend bedanken voor de inzet en betrokkenheid die afgelopen zondag getoond is. We kunnen met recht trots zijn op onze club, ondanks de zure nederlaag tegen Roermond. Het was ouderwets gezellig in de bomvolle bus met supporters die naar Roermond vertrok. Goed om te zien dat heel veel jeugdleden erbij waren, maar ook ouders, oud-spelers en zelfs enkele sponsors lieten zich in Roermond van hun beste kant zien.

Na de wedstrijd kregen de spelers nog een verdiend applaus van de aanwezige supporters in onze eigen kantine. Kortom, ondanks dat het zondag net niet is gelukt om kampioen te worden, dit was voor Klimop zeker een gedenkwaardige en waardevolle dag.

Graag willen wij alle mensen bedanken die hieraan een bijdrage hebben geleverd. Een speciaal woord van dank voor de dames van achter de kantine (ze staan er toch maar weer!) en Grafisch Service Buro Berkers (Mariette) die samen met Hetty voor de supermooie klappers heeft gezorgd die heel sfeerverhogend hebben gewerkt.

Komende zondag hebben we nog een kans, dus ook dan rekenen we weer op veel support, om 15.45 uur in De Schop. We hopen dat ook dan weer veel enthousiaste supporters ons eerste team komen aanmoedigen.

Bestuur KV Klimop

Update 10-03-16: Pim vd Put heeft een reeks foto’s gemaakt en deze zijn hier te bekijken