E2 wint ook laatste wedstrijd riant

Klimop E2-Dakos E4 : 17-1

Aangezien vandaag de kids geen zin hadden om een wedstrijdverslag te maken, doet de coach het maar:). Maar ze hebben beloofd om bij de buitenwedstrijden weer zelf een verslag te maken….

Helaas kon vanwege een blessure Pien vandaag alleen aanmoedigen, maar dit heeft ze super gedaan. Wij hebben maar liefst met 17-1 gewonnen… In plaats van Pien heeft Lotte van de F1 weer met ons meegedaan. We begonnen voortvarend, het stond binnen een paar minuten 1-0 door een mooie doorloopbal van Fleur van Bree (soms ook wel VAN BREE genoemd). Daarna gingen Lynn en Fleur van B gewoon door want het stond in no time 5-0. In de wissel werd afgesproken dat Lynn en Fleur van B paalvangsters werden: zij moesten ballen afvangen en nog belangrijker: onder de paal klaar staan en ballen aangeven zodat Fleur van O, Lotte en Isa konden scoren… Dit is gelukkig gelukt want vandaag heeft iedereen gescoord :). Fleur van B heeft maar liefst 3x gescoord vandaag, Lynn 6x Lotte 4x, Fleur van O 2x en Isa ook 2x….

Wij willen ook onze trainingsmaatjes van de E1 feliciteren met hun kampioenschap. En wij hopen ook dat Klimop 1 morgen kampioen wordt.

De coaches