Kampioenswedstrijd D1 (+ video)

Vol vertrouwen vertrekken de meiden van D1 op zaterdagochtend richting Bakel voor de kampioenswedstrijd tegen MKV de nummer 3 van de competitie. Ook het publiek heeft in grote getale de reis naar Bakel gemaakt.

In de wedstrijd laten de meiden direct zien dat ze vandaag kampioen willen worden, want ze lopen snel uit naar een 0-3 voorsprong! Bij rust is het zelfs 0-4.

Bij Klimop D1 wordt weer als sterk collectief gespeeld met glansrollen in de ondersteuning voor Iris, Maud, Jilke en Desiree. Zij zorgden ervoor dat Janne, Luna en Bente in stelling kwamen om te scoren.

De 2e helft laat een zelfde verloop zien, Noëlle komt er dan in en speelt net als de rest erg goed! Het publiek wordt dan nog getrakteerd op een aantal mooie goals van onder andere Mirthe! Einduitslag 1-9!

Daarna barst het kampioensfeest los, voor een korte impressie daarvan (en de goals in de wedstrijd) kun je het filmpje kijken.

Pim van de Put