Klimop B1 verliest eerste uitwedstrijd

Wedstrijd: OJC ’98 B1 – Klimop B1
Uitslag : 8-5

In de eerste uitwedstrijd van het seizoen heeft Klimop wederom haar meerdere moeten erkennen in OJC ’98 B1. Met aangepaste opstelling door een blessure en afwezigheid begon Klimop aan de wedstrijd in Berkel-Enschot. Waar Klimop er moeilijk aan te pas kwam om tot kansen te komen tegenover OJC ging het de gehele wedstrijd in de achtervolging. Omdat de thuisploeg een over een matige afronding beschikt is de rust bereikt bij een stand van slechts 4-2. Na de pauze pikt Klimop aan door de eerste treffer te scoren. OJC blijft makkelijk aanvallen en vergroot zodoende de voorsprong: 6-3. Ondertussen kabbelde de wedstrijd verder waarbij Klimop geen loon naar werken kreeg en OJC de korf maar moeizaam blijft vinden om te eindigen bij 8-5. Klimop laat wel zien steeds beter de kansen op te zoeken en een strijdvaardige ploeg te zijn. Volgende week wacht de derde thuiswedstrijd tegen Tilburg B2. Invalster Imke van der Hulst speelde een verdienstelijke partij met 2 doelpunten.