Klimop B1 krijgt geen loon naar werken

Wedstrijd: Klimop B1 – De Boemerang B1
Uitslag 3-4

In de eerste wedstrijd van 2017 heeft Klimop B1 een thuisnederlaag geleden tegen De Boemerang B1. Klimop begon beter aan het duel en creeërde de nodige kansen. Omdat het verdedigende aspect goed uitgevoerd werd kon er rustig gezocht worden. Maar het zijn de Schijndelse gasten die uiteindelijk de score openen. Langzamerhand begon Klimop onzorgvuldiger te worden en kon De Boemerang voor rust de stand bepalen op slechts 0-2. Na de rust komt Klimop opnieuw vurig uit de kleedkamer, maar de gasten gooien de bal eerder door de korf met een 0-4 stand tot gevolg. Als invaller Jelmer Sonnemans dan eindelijk de verdiende eerste treffer maakt zag Klimop het weer zitten en kon er terug geknokt worden. De tijd was echter te kort om echt schade aan te richten.

Door: Rens van Heugten (Coach)