Klimop B1 behoudt ongeslagen status

Klimop B1 – Ready ’60 B1 : 10-4

Klimop B1 heeft ook de derde wedstrijd van de nieuwe veldcompetitie gewonnen. Op eigen veld werd Ready ’60 B1 met 10-4 naar huis gestuurd. De gasten openen de score, Klimop scoort tegen en bij 2-2 lijkt het een boeiende wedstrijd te gaan worden. Door de verdedigende tactiek van Klimop vertwijfelt Ready in de aanval. Onder de warme zon presteert Klimop beter wat een voorsprong oplevert die bij de rust op 7-3 staat.

Dit lijkt al de beslissing te zijn. De Roermonders kunnen maar niet tot aanvallen komen, en ook na rust komen ze er niet uit. Maud Janssen speelt een sterke wedstrijd en laat dit zien door de 8-3 binnen te knallen. Het tempo voert zich op tot 10-4 waarna de wedstrijd op een dood spoor beland. Klimop ligt er niet wakker van en speelt de wedstrijd goed uit.

Rens van Heugten