De Vrienden van Klimop

Klimop bestaat 70 jaar en daar zijn we trots op! Alle reden om dit groots te gaan vieren tijdens het Pinksterweekend, op 2, 3 en 4 juni. Gedurende dit jubileumweekend zullen er verschillende activiteiten plaatsvinden, voor alle leeftijdscategorieën.

Wij nodigen onze leden, ouders van jeugdleden en oud-leden dan ook graag uit om tijdens het jubileumweekend een bezoek te brengen aan onze accommodatie aan de Beatrixlaan en eventueel deel te nemen aan de activiteiten. Het volledige programma van het weekend is inmiddels bekend en staat op onze website (www.kv-klimop.nl).

Tevens vragen wij aandacht voor het volgende initiatief: ‘De Vrienden van Klimop’. Het 70-jarig jubileum is voor onze vereniging het perfecte startpunt om de jeugd in Asten de kans te blijven geven om zich zowel op sportief gebied, als op sociaal vlak te kunnen ontwikkelen. Klimop zet zich hiervoor al 70 jaar in en wil dit in de toekomst heel graag blijven doen.

Vriend van Klimop worden kan natuurlijk op verschillende manieren!
• Individueel
• Met het bedrijf
• Als team
• Als ouders van een team
• Als vriendengroep
• Als familie
• Of op wat voor manier dan ook…

Wil jij graag Vriend van Klimop zijn? Stuur dan een e-mail naar sponsoring@kv-klimop.nl en geef even aan op wat voor manier en onder welke naam jij deel wil nemen.

Deelname aan dit initiatief kost eenmalig 70 euro. Gedurende het jubileumweekend zullen wij uiteraard graag laten zien wie onze Vrienden zijn en ook op de website zullen wij een mooie plek reserveren voor de deelnemers.

Wij zien de reacties graag tegemoet en hopen jullie allemaal tijdens ons jubileumweekend te verwelkomen bij Klimop.

Een overzicht van de Vrienden van Klimop is hier te vinden.

Met sportieve groet,

Sponsorcommissie KV Klimop