Na de C1 nu ook Klimop 2 kampioen

In navolging van de C1 is vanmiddag duidelijk geworden dat ook Klimop 2 kampioen is geworden. Klimop 2 hoefde zelf niet meer te spelen en was puur afhankelijk van het resultaat van andere ploegen. Zo moest Ready ’60 3 vandaag verliezen of gelijkspelen tegen de Boemerang 2. De einduitslag van deze wedstrijd was 10-12 in het voordeel van de Boemerang.

Waar Klimop 2 in de eerste helft van het buitenseizoen alles verloren heeft, heeft de ploeg nu 4 wedstrijden gewonnen, één gelijk gespeeld en één verloren. Dit resultaat levert 9 punten op wat voldoende is voor een eerste plaats binnen de poule.

Klimop-tijd afgesloten met Kampioenschap
Helaas hebben een aantal spelers ondanks de gezellige teamsfeer en de goede prestaties, waaronder dit kampioenschap, toch besloten volgend seizoen geen wedstrijden voor klimop meer te gaan spelen. We willen als team de volgende spelers bedanken voor hun inzet de afgelopen jaren binnen Klimop en hopen ze natuurlijk over enkele jaren weer terug te zien!
Bedankt: Femke van der Heijden, Bente van Rees, Alex Borgers, Anniko Borgers, Martine Driessen!!

En nu volgend jaar..
Volgend buitenseizoen zal, zoals eerder berichtgeving al melden, Klimop 2 doorgaan als midweek team. Samen met oud leden die terugkomen bij Klimop en een groot aantal spelers van het huidige tweede zullen ze straks op de dinsdagavonden hun wedstrijden spelen. Wie weet of er ook dan weer een kampioenschap inzit.. Wordt vervolgd!

Reserves
Daarnaast bedanken we onze reserves: Jolijn, Sanne, Trudy, Rob, John en Peter!