Klimop MW1 op titelkoers

Klimop MW1 – Fortuna ’68 MW1 : 14-4 (4-0)

Het midweekteam speelde afgelopen dinsdag (29/9) de derde competitiewedstrijd tegen Fortuna ’68.

Klimop was wederom veel sterker dan de tegenstander. Fortuna kon geen enkele goede kans creëren. Klimop daarentegen schiep de ene naar de andere kans. Maar door slordig afwerken werden er veel te weinig doelpunten gemaakt in de eerste helft. De ruststand van 4-0 had veel hoger kunnen en moeten uitvallen.

In de tweede helft deed Fortuna het aanvallend wat beter. De overwinning kwam voor Klimop echter geen moment in gevaar omdat vooral in het laatste kwartier de kansen wel werden benut. Eindstand 14-4.

Een klein smetje in de tweede helft was het uitvallen van Harrie en Karlijn, die beiden met een zweepslag van de kuit de rest van de competitie van de kant mogen bekijken.

Volgende week volgt de uitwedstrijd tegen TOG. Als het allemaal meezit, dan kan Klimop daar het kampioenschap al behalen.