Rabobank Clubkas Campagne : geef jullie stemmen aan Klimop en TWC !

rabobank

Vandaag worden de stemkaarten voor de Rabo Clubkas Campagne door de post bezorgd bij leden die voor eind augustus lid zijn geworden van de Rabobank. Heb je deze stemkaart ontvangen? Dan mag jij maximaal 5 stemmen uitbrengen aan je favoriete vereniging en we hopen dat jij ook dit jaar weer je stem geeft aan Klimop en TWC. Vorig jaar hebben we 330 stemmen gekregen en daarbij € 1.650 opgehaald.

Jaarlijks stelt de Rabobank een deel van haar coöperatief dividend ter beschikking als extra ondersteuning aan het lokale verenigings­leven. De Rabobank-leden beslissen waar deze bijdrage naar toe gaat. Dit betekent dat iedereen die lid is van de bank, 5 stemmen mag uitbrengen in de periode 1 tot en met 12 oktober. Je mag maximaal 2 stemmen op één vereniging uitbrengen. Elke stem is € 4,- waard voor de vereniging!

Klik hier voor meer informatie en om te stemmen

Klimop doet natuurlijk, net als andere jaren, dit jaar ook weer mee en heeft het volgende als doel geformuleerd: Aanschaf van nieuwe materialen zoals ballen, palen en korven.

Vorig jaar is Klimop een samenwerking aangegaan met TWC Asten. Deze samenwerking is ons goed bevallen en heeft tot een positief resultaat geleid. Deze wielerclub heeft ongeveer hetzelfde aantal leden als Klimop en ook voor hen geldt dat extra inkomsten zeer welkom zijn. Om elkaar in deze actie te steunen vragen wij daarom aan al onze leden om naast 2 stemmen voor Klimop ook TWC te steunen door hen 2 stemmen te geven. TWC zal hetzelfde aan al hun leden vragen. Op deze manier hopen we ook dit jaar weer meer stemmen en dus meer geld binnen te halen.

Ben je geen lid van de Rabobank maar wil je dit wel worden? Dan kun je je via de site van Rabobank Peelland Zuid gemakkelijk aanmelden. Helaas kun je dan dit jaar nog niet meedoen met de clubkas campagne, maar volgend jaar wel!

Dus steun onze vereniging, doe mee met deze clubkas campagne en breng je stem uit op deze twee Astense verenigingen die alle steun goed kunnen gebruiken.

Alvast bedankt,

Bestuur KV Klimop