De punten in Nuenen laten liggen

Wedstrijd: NKV MW1 – Klimop MW1
Uitslag 15-9
Titel verslag De punten in Nuenen laten liggen

Afgelopen dinsdag was het dan eindelijk zover, de eerste wedstrijd van Klimop MW1. Na een eerdere afgelaste wedstrijd tegen TOG stond de 20ste de eerste wedstrijd tegen NKV op het programma. Voor Klimop geen onbekende tegenstander aangezien we vorig seizoen al een wedstrijd tegen NKV gespeeld hebben, het verloop van de wedstrijd was echter anders dan die van een half jaar geleden. Klimop ging van start met 2 oude bekende in het team, de dames Len Knoops en Martine Driessen maakten hun debuut in de midweek na jaren van afwezigheid. NKV ging voortvarend van start, met 2 loepzuivere afstandschoten van de dames stond het al snel 2-0 voor de thuisploeg. Slordige aanvallen van ons, waarbij de bal na een schot vaak alweer in het bezit was van NKV zorgde ervoor dat we niet in ons spel kwamen. Na een 3-1 tussenstand sloeg het noodlot toe aan de zijde van Klimop, na een mooie aanvallende en scorende actie van Rob zakte hij door zijn enkel dit betekende direct einde wedstrijd voor Rob. Na een 6-4 ruststand en een donderspeech van gelegenheidscoach Hans Srijbosch kwamen we met een duidelijk strijdplan uit de kleedkamer, de uitvoering was echter minder. NKV liep verder uit naar een achterstand die niet meer goed te maken was, ondanks enkele snelle goals van Klimop. Aan kansen geen gebrek, alleen de afronding liet nogal te wensen over. Volgende week nieuwe kansen voor Klimop MW1, dan thuis tegen DKB om 20.00uur.