Klimop verliest in Nieuwpoort van Triade

Triade 1 – Klimop 1 : 16-11 (10-6)

Klimop speelde in Nieuwpoort de één na laatste wedstrijd van het seizoen tegen de nummer 3 Triade, wat nog streed voor een 2e plaats die recht geeft op een promotiewedstrijd.

Klimop kon na 18 minuten een 3-4 voorsprong noteren maar kon niet voorkomen dat Triade via een eindsprint kon gaan rusten met een 10-6 voorsprong.

De start van de 2e helft was sterk en Klimop scoorde binnen 3 min 2 keer (10-8) maar kon niet dichterbij kruipen, 13-11 was de stand 10 minuten voor tijd.

Klimop kon helaas verder geen vuist meer maken, zeker niet toen Klimop met 7en verder moest, aanvoerdster Marly van Kemenade viel geblesseerd uit en Klimop had al 4 keer gewisseld.

Klimop ging meer risico nemen maar dat resulteerde echter in geen enkel doelpunt in de laatste 10 minuten. Triade daarentegen scoorde wel nog 3 keer en wist een 16-11 overwinning te behalen.

Rob Cortooms