Klimop kan geen vuist maken tegen OJC ’98

Afgelopen zaterdag speelde Klimop, na 3 uitwedstrijden, weer eens een thuiswedstrijd. OJC ’98 was de tegenstander. De ploeg uit Berkel-Enschot wist de week daarvoor ruim (14-8) te winnen van koploper Arena, Klimop was dus gewaarschuwd.

Het werd een wedstrijd om snel te vergeten. In alle voorgaande weken kon het jonge Klimop zich (grote) delen van wedstrijden goed meten met de tegenstanders, iets wat tegen OJC ’98 totaal niet het geval was.

OJC ’98 was meer op elkaar ingespeeld, was de gehele wedstrijd feller, had de zaakjes verdedigend goed op orde en wist met name in de tweede helft de korf makkelijker te vinden. Na een ruststand van 1-4 liep OIC ’98 uit naar een ruime eindstand van 3-14.

Komende zaterdag 26 oktober alweer de laatste wedstrijd (tegen KCD, waar Klimop de eerste wedstrijd met 16-8 van verloor) voordat we de zaal in gaan. Een goed moment om nog één keer alles te geven om met een goed gevoel de zaal in te gaan.

Rob