VACATURES: Scheidsrechters-(coördinator) / jeugdwedstrijdleiders

VACATURE Scheidsrechtercoördinator

Anke Kerkers was vanuit de Korfbal Technische Commissie o.a. verantwoordelijk als scheidsrechterscoördinator. Anke treedt echter toe tot het hoofdbestuur en zoeken we iemand die deze taak op zich wil nemen. Als scheidsrechterscoördinator ben je, ondersteund door de Korfbal Technische Commissie, o.a. verantwoordelijk voor de volgende zaken:

Jeugdwedstrijden
– Zorgen dat alle jeugdwedstrijden en van de midweek voorzien zijn van een scheidsrechter/begeleider (paar weken voor aanvang start competities) waarbij de spelende senioren zichzelf kunnen inschrijven voor de wedstrijden (op onze website);
– Bijhouden van het totaaloverzicht wie wat heeft gefloten;
– Opleiding jeugd, inlogcodes verzorgen Korfbalmasterz;
– Spelregelavonden voor ouders/jeugdleden;

KNKV-scheidrechters (enkele senioren fluiten uitwedstrijden)
– Voor uitwedstrijden mensen “actief” benaderen om zich in te schrijven;
– Declaraties uitwedstrijden indienen bij het KNKV (vervoerskosten);
– Aanmelden scheidsrechterscursus

Meer info: info@kv-klimop.nl of spreek één van de KTC-leden aan.

VACATURE Scheidsrechters/jeugdwedstrijdleiders

Onze eigen jeugdwedstrijden en van de midweek worden gefloten door onze eigen spelende senioren (en daarnaast William, Stefan en Jorn).
Voor ieder wedstrijdkorfbalteam moet Klimop ook een aantal uitwedstrijden (KNKV-scheidsrechter) fluiten, een aantal seniorenheren nemen op dit moment deze taak op zich.

We zijn eigenlijk op zoek naar versterking om de senioren wat meer te ontlasten. Dus ben of ken je iemand die ervoor open staat om enkele jeugdwedstrijden of uitwedstrijden te fluiten voor Klimop, dan horen we dat graag. Ook al heb je (bijvoorbeeld als ouder) weinig korfbalervaring, dan kunnen we voor begeleiding zorgen.

Meer info: info@kv-klimop.nl of spreek één van de KTC-leden aan.