Teamindeling 2019/2020

Beste (jeugd)leden en ouders,

Hierbij de teamindelingen voor het seizoen 2019/2020.

In overleg met alle trainers en coaches van de jeugdteams en rekening houdend met de korfbalvaardigheden en de leeftijden van de jeugdleden, is het de KTC toch weer gelukt om de jeugdteams samen te stellen.

Teamindeling 20192020

Gedurende het nieuwe seizoen zal er rond de overgang van het veld naar de zaal, en later van zaal naar het veld geëvalueerd worden of de teamindelingen op dat moment nog kloppen of dat er misschien gewisseld met worden op basis van talent, leergierigheid, trainingsopkomst of discipline. Uiteraard gaat dit dan in overleg tussen de KTC en de trainers/coaches.

We zijn als KTC nog druk bezig om de teams te voorzien van trainers en coaches, deze zijn nu nog niet vermeld omdat er nog diverse vacatures zijn. Mocht je als jeugdlid mee willen helpen bij de trainingen, laat het ons dan weten. Ook voor de ouders geldt, bent u bereid mee te helpen tijdens trainingen of te coachen tijdens de wedstrijden, dan horen we dat ook graag.

Mochten jij of je ouders toch nog vragen hebben, donderdag 20 juni vanaf 19.30 uur zijn er leden van de KTC in de kantine van Klimop aanwezig om een eventuele toelichting te geven. Aanmelden hiervoor is mogelijk tot uiterlijk woensdag 19 juni, via de mail info@kv-klimop.nl.

Overige informatie:
Zaterdag 31 augustus is het jaarlijkse regiotoernooi voor damesteams, dit keer in Ommel. Dus blokkeer deze datum vast in je agenda.

De trainingen starten weer op dinsdag 20 augustus.

Verder is het belangrijk om in de zomervakantie de website in de gaten te houden, daar wordt vermeld wie de trainers en coaches zijn, welke avond en welke tijden de trainingen zullen plaatsvinden.

Alvast een fijne zomervakantie toegewenst.

KTC KV Klimop Asten.