Speculaasactie op 25 oktober en 1 november !

Binnenkort gaat de Speculaasactie van Klimop weer van start. Ook dit jaar willen we weer bijna heel Asten gaan voorzien van Speculaas. We willen op zaterdag 25 oktober en zaterdag 1 november weer de deuren langs gaan om speculaas te verkopen.

Natuurlijk hebben we jullie hulp hierbij hard nodig. Op de zaterdag beginnen we om 9.30 uur in de Klimop kantine. Vanuit daar gaan jullie in groepjes met een auto de wijken in.

Van 12.00 tot 13.00 komen we terug in de Kantine om lekker te lunchen en daarna gaan jullie de wijken weer in en de dag eindigt om 16.00 uur.

We hebben jullie van 9.30 tot 16.00 uur nodig om alle straten te kunnen doen dus hou er deze tijd vrij voor. Aan de seniorenleden willen we vragen om zoveel mogelijk met de auto te komen om de groepen en de speculaas te vervoeren.

In onderstaande tabel staat aangegeven op welke datum we hopen van jullie hulp gebruik te kunnen maken. Mocht je de datum waarop je staat ingedeeld niet kunnen probeer dan de andere datum te komen helpen.

Het is erg belangrijk dat jullie allemaal meehelpen en we verwachten dan ook dat jullie allemaal aanwezig zullen zijn. Mocht er onverhoopt toch iets heel erg belangrijks zijn waardoor je niet kunt, dan moet je je afmelden bij Hilde Ermens (06-13021752 of 691915/ hildeermens@hotmail.nl of r.ermens@chello.nl).

Zaterdag 25 oktober Zaterdag 1 November
Senioren 1 Senioren 2
B1 Niet spelende leden
C1 C2
C3 D1
D2 E1

Als er kinderen uit de F1  willen meehelpen met speculaas verkopen, dan kunnen ze zich aanmelden bij Hilde Ermens.