Plus Sponsoractie weer van start !

Op 4 november is de jaarlijkse Plus sponsoractie weer van start gegaan en loop tot 26 januari 2014. Uiteraard doet KV Klimop ook dit jaar weer mee.

Bij deze vragen we dus weer iedereen om de sponsorzegels, die je krijgt bij elke 5 euro aan gekochte boodschappen bij Plus Rijsemus, voor Klimop te sparen.

Met het hiermee verdiende bedrag kunnen we namelijk veel goede en leuke dingen doen voor onze vereniging. Je kunt zowel volle kaarten als losse zegeltjes inleveren en wel op de volgende manieren:

• Bij je trainer of leider tijdens trainingen of wedstrijden.
  • In de brievenbus van Piet en Truus van de Kruijs op Burg. Ruttenplein 116. Op hun brievenbus zit een sticker met het Klimop-logo geplakt. De brievenbus is te vinden wanneer je de Plus uitloopt aan de kant van winkelcentrum ’t Kompas, aan de linkerkant, tussen Bakkerij Bart en de Bloemenkrans.

Wij hopen erop dat iedereen net zo enthousiast als andere jaren meespaart, zodat we ook deze keer met zijn allen een mooi bedrag bij elkaar kunnen sparen!