Sportstuif Asten : vrijwilligers gezocht om een training te verzorgen

Sportstuif Asten verzorgt nu al bijna 2 schooljaren de gymlessen op verschillende basisscholen. Ze hebben overleg gehad betreft clinics van sportverenigingen en daar is een positieve uitslag uit gekomen.

De kinderen van groep 7 kunnen zich momenteel inschrijven voor het schoolkorfbaltoernooi van Klimop. Sportstuif Asten is nu twee weken aan de slag met korfbal en het lijkt hen enorm leuk om de professional te laten komen.

Zijn er leden en/of ouders die het leuk vinden om op donderdag 12 december 2013 een korfbaltraining te geven in de gymzaal aan de Schoolstraat? Het zal dan beginnen om 12.45u tot 13.30u (2 klassen van 45 minuten).

Ben je geïnteresseerd of heb je vragen, stuur dan snel een e-mail naar info@kv-klimop.nl