Nieuwe prijsvraag!! Antwoord inleveren vóór 14 februari

Na twee succesvolle prijsvragen, is er ook in de nieuwe Klimop Courant weer een prijsvraag te vinden. Je mag weer een gokje wagen. Deze keer is de vraag:

Hoeveel doelpunten maken alle heren van Klimop 1 samen in de laatste 7 zaalwedstrijden?

Als een heer invalt in Klimop 1 die niet officieel in het eerste staat, maar wel doelpunten maakt, dan tellen deze doelpunten ook mee voor het totaal aantal doelpunten.

In de eerste wedstrijd van de zeven te spelen wedstrijden, hebben de heren samen 11 doelpunten gemaakt. Houd de teller op de site goed in de gaten om te zien hoeveel doelpunten daar nog bij komen. Je antwoord kun je weer opsturen naar peelkorf@kv-klimop.nl of door het onderstaande formulier in te vullen. Zorg ervoor dat je je antwoord vóór zondag 14 februari hebt opgestuurd. Ook voor deze prijsvraag geldt weer: mocht niemand het exacte aantal doelpunten hebben geraden, dan gaat de prijs naar diegene die het dichtst bij het totaal aantal doelpunten zat. Daarbij heeft iemand die onderboden heeft voorrang op iemand die heeft overboden.