Mooi bedrag voor Klimop bij Rabobank Clubkas Campagne 2013

De 6e editie van de Rabobank Clubkas Campagne was wederom een groot succes. In totaal ontvangen 389 clubs uit Asten, Deurne, Mierlo en Someren extra ondersteuning om hun Clubkas Campagne Doel te realiseren. Dit dankzij de Rabobank-leden, die wederom massaal hebben gestemd.

rabobank-clubkas-campagne

Maar liefst 11.292 leden brachten in totaal 55.589 stemmen uit. Evenals vorig jaar, was één stem € 5,- waard en mochten de leden maximaal vijf stemmen per lid uitbrengen.

Winnaars van de avond waren de verenigingen ZSV uit Zeilberg met 920 stemmen, N.W.C. Asten met 685 stemmen en S.V. Someren met 658 stemmen.

Klimop deed het ook prima, een 8e plaats in Asten, met maar liefst 302 stemmen. Die stemmen leveren Klimop € 1.510 op waarmee we onderhoud kunnen plegen aan ons clubgebouw, dat was namelijk dit jaar het opgegeven doel van de Rabobank Clubkas Campagne.

Klik hier om de gehele uitslag te bekijken.