Met Klimop naar de wedstrijd DSC 1 – DVO/Accountor 1 (of kijken via stream)

Update 21-01-17:

Mocht je niet meegaan naar Eindhoven dan kun je de wedstrijd en het oplopen van Klimop D1 ook live bekijken via deze stream: https://m.youtube.com/watch?v=Wp3o_ZLhlG8

————-

Afgelopen jaar is het eerste team van korfbalvereniging DSC uit Eindhoven gepromoveerd naar de Korfballeague. Op 21 januari is Klimop D1 uitgenodigd om voor aanvang wedstrijd van de wedstrijd DSC 1 – DVO/Accountor 1 met de  spelers van de tegenstander (DVO/Accountor) op te lopen.

Daarom willen wij alle leden uitnodigen om mee naar de wedstrijd te gaan kijken. De wedstrijd van DSC 1 – DVO/Accountor 1 start om 20.00. Om 18.15 start de wedstrijd DSC 2 – DVO/Accountor 2. Een kaartje geeft toegang tot beide wedstrijden.

Kosten kaartjes:
– Jeugd tot 12 jaar; gratis toegang
– Jeugd van 12 t/m 18 jaar; € 3,00
– Volwassenen; € 6,00

Wil je graag mee geef je dan op via het onderstaande formulier. Voor degene die zich aanmelden zullen we namens Klimop kaartjes bestellen. Je kunt je aanmelden tot uiterlijk maandag 16 januari.

Daarnaast is het ook mogelijk om op zaterdag 21 januari voor aanvang van de wedstrijd zelf een kaartje te kopen aan de kassa.