Let op je spullen!

Enkele weken geleden is er diefstal gepleegd uit de kleedkamers van NWC. Mede door ingrijpen van enkele Klimop-ouders werden de daders gelukkig snel gegrepen en aan de politie overgedragen. Dit laat echter wel zien dat we helaas ook voor onze eigen vereniging op moeten blijven letten.

Belangrijkste tip is wel om geen waardevolle spullen achter te laten in de kleedkamers en altijd goed op te letten op jouw en andermans spullen. Zeker in een tijd waarin veel leden een smart-phone bezitten en deze ook meenemen naar het sporten, is dit een extra risico.

Ook in onze kantine of in De Schop en de tennishal is dit belangrijk omdat helaas niet iedereen van andermans spullen af kan blijven. Dus, let allemaal goed op je spullen en laat bij voorkeur waardevolle spullen thuis of op een veilige plek!

Bestuur KV Klimop