Klimop verwelkomt nieuwe sponsoren

De afgelopen tijd is de sponsorcommissie druk bezig geweest met het werven van nieuwe sponsoren. Wij zijn dan ook verheugd te kunnen melden dat er in de afgelopen periode overeenstemming is bereikt met verschillende nieuwe bord- en shirtsponsoren.

Met trots presenteren wij JGS, Café Toff en Oranjedak als nieuwe bordsponsoren langs ons kunstgrasveld. Daarnaast hebben we drie van onze teams van een shirtsponsor kunnen voorzien. Oranjedak prijkt inmiddels ook op de wedstrijdshirts van Klimop F1 en Klimop E2, terwijl Klimop 2/MW speelt in shirts van Grand Café Markt 8.

Klimop heet de nieuwe sponsoren van harte welkom.

Uiteraard is het ons doel om alle teams van gesponsorde wedstrijdshirts te voorzien en om nog veel meer sponsorborden langs het kunstgrasveld te kunnen plaatsen. Hierbij kunnen we de hulp van onze leden natuurlijk goed gebruiken.

Ben of ken jij een potentiële sponsor van Klimop? Stuur dan eens een e-mail naar sponsoring@kv-klimop.nl of neem contact op met Bart Ceelen, Roos van den Beuken of Dirk Cortooms.