Klimop MW1, B1, C1 en D1 kampioenen !!

De afgelopen week zijn maar liefst 4 teams van Klimop kampioen geworden in hun klasse.

Dinsdag 13 oktober won Klimop MW1 hun wedstrijd van De Boemerang MW1 met 10-7 en is hierdoor niet meer te achterhalen. Lees hier het verslag. Na de wedstrijd werd het midweek-team gehuldigd.

Zaterdag 17 oktober was het de beurt aan Klimop D1, C1 en B1, ze speelden allemaal een uitwedstrijd. Klimop D1 speelde tegen de nummer 4, Spoordonkse Girls D1, en won met 9-0. Klimop C1 won ook overtuigend van EDN/DSV C2 (11-1). Klimop B1 won uiteindelijk met 7-3 van OJC ’98 B2.

Na de wedstrijden werden de teams in onze eigen kantine opgewacht door de vele supporters, waar de kampioensteam gehuldigd werden.

Alle spelers, speelsters, trainers en coaches, nogmaals van harte gefeliciteerd met het behaalde kampioenschap !

De kampioensteams zijn hier te bekijken.