Klimop doet weer mee! NLDoet 14 maart

UPDATE 10 MAART:

Op zaterdag 14 maart doet Klimop weer mee met NLdoet. Al een aantal jaren doen we mee met deze vrijwilligersactie en zien we mooie resultaten. Vorig jaar hebben we de kantine een beetje opgeknapt, dit jaar is het terras aan de beurt! Met de komst van de twee nieuwe schuifpuien, wordt de verbinding naar buiten veel makkelijker en dan is er niets fijner om buiten te zitten op een mooi terras. We hebben in gedachte om nog een pallet bank te maken, of een bank van stijgerhout zodat we lekker kunnen chillen na een wedstrijd! Daarnaast mag wat aankleding natuurlijk ook niet ontbreken, zoals bloembakken. Vind je het leuk om wat in elkaar te timmeren, kom dan helpen op 14 maart. Naast het opknappen van het terras zijn er ook genoeg andere klusjes die gedaan kunnen worden. We hopen op vele handen (al is het maar een uurtje) want vele handen maken licht werk!

Je kunt je opgeven via onderstaand formulier, of je komt op 14 maart gewoon even langs!