Klimop aanwezig tijdens opening Markt Asten

Komend weekend wordt de vernieuwde markt in Asten feestelijk geopend. Zoals je wellicht al hebt gelezen in de lokale weekbladen worden er diverse activiteiten georganiseerd.

Op zaterdagmiddag is er een verenigingsmiddag. Diverse (sport-)verenigingen kunnen zich hier presenteren aan het Astense publiek. Ook Klimop zal hierbij aanwezig zijn. Naast een stand voor meer informatie kan er natuurlijk een gooi worden gedaan naar onze korven.

Het toeval wil dat tegelijkertijd het jaarlijkse Klimop-kamp plaats vindt. Dus een groot deel van de jeugd en senioren zijn van woensdagavond tot zondagmiddag al actief.

Gelukkig zijn er toch enkele leden en Klimop-sympathisanten bereid gevonden te komen helpen, maar we kunnen nog zeker wat helpende handjes gebruiken. Neem hiervoor contact op met Ruud Ermens, r.ermens@chello.nl of 0493-691915.

Bestuur KV Klimop