Gefeliciteerd Klimop 1 met het kampioenschap!

Was het verlies in Roermond vorige week nog een enorme teleurstelling voor de spelers van ons eerste team, afgelopen zondag is het dan toch gelukt. Kampioen in de derde klasse zaalcompetitie! Eerst werd Berlicum thuis verslagen met 17-11 en toen was het wachten op de uitslag uit Eindhoven waar Ready zijn eigen kampioenswedstrijd speelde tegen PSV. Tegen de verwachting in gingen de Limburgers ten onder en verloren zelfs fors. Nu kon er echt gefeest worden, samen met wederom een grote groep supporters. In onze eigen kantine ging het feest hierna verder waarna de dag werd afgesloten bij één van onze sponsors, café Toff.

Het bestuur van KV Klimop wil graag alle spelers, Jorn en alle anderen die actief betrokken zijn bij dit kampioenschap van harte feliciteren. Dit is niet alleen voor het team een prachtige prestatie maar ook heel goed voor onze club. Het laat zien dat we gezond zijn, een groeiende vereniging die ook op sportief vlak een positieve ontwikkeling laat zien. Ook is het goed te zien dat er weer veel supporters mee hebben geleefd. Zeker nu het buitenseizoen weer gaat beginnen, hopen we hen ook vaker langs de velden van Klimop te mogen begroeten.

Iedereen nogmaals bedankt voor het behalen van dit sportieve succes!

Bestuur KV Klimop