Geef Klimop Zetjes tijdens de AH Asten Zetjes-actie !

Op maandag 1 februari start Albert Heijn Asten met de Zetjes-actie. Tijdens deze actie kunnen klanten verschillende verenigingen uit Asten zogenaamde Zetjes geven. Hoe meer Zetjes een vereniging ontvangt, hoe meer geld ze verdienen uit deze actie.

zetjes_03

Uiteraard neemt ook Klimop deel aan deze actie. Het geld wat we hiermee verdienen, willen we gaan gebruiken om de Astense jeugd te stimuleren te gaan korfballen en tegelijkertijd willen we het gemengde karakter van de korfbalsport aanstippen. Hiervoor gebruiken we de slogan:

Wij zetten in op jongens én meisjes, SAMEN sportief én gezellig. Nu én in de toekomst! Geef jij ons een zetje in de goede richting?

Hoe geef je Klimop een Zetje?
– Bij iedere 10 euro aan boodschappen ontvang je een Zetje bij de kassa
– Scheur het Zetje doormidden (middels de scheurrand)
– Deponeer het blauwe Zetje in de koker van Klimop in de actiedisplay bij de kassa’s

Met het rode deel van het Zetje maak je bovendien wekelijks kans op mooie prijzen.

De actie loopt van 1 februari 2016 t/m 13 maart 2016. Gedurende deze periode organiseert AH Asten bovendien verschillende andere acties om extra Zetjes te verdienen voor Klimop. Houd hiervoor de website en facebook-pagina van Klimop goed in de gaten!

Zet ‘m op allemaal!
Sponsorcommissie KV Klimop Asten