Gebruik Digitaal Wedstrijdformulier

Ook de korfbalbond is de afgelopen tijd druk bezig geweest met digitaliseren. Dit heeft er toe geleid dat vanaf 1 februari a.s. ook de jeugdteams verplicht gebruik moeten maken van het digitale wedstrijdformulier. Voor onze E-teams geldt dat de verplichting voor het gebruik van het digitale wedstrijdformulier ingaat per 13-02, mocht de tegenstander hier toch al mee willen werken dan kun je dit wel doen. Het papieren wedstrijdformulier en de papieren spelerskaarten zullen hiermee dus komen te vervallen na het verstrijken van de deadline. Tot aan 1 februari zal ik nog steeds wekelijks zorgen voor het wedstrijdboekje, wil de tegenstander en scheidsrechter echter gebruik maken van het digitaal wedstrijdformulier dan kun je deze nu ook al gebruiken.

Een vereiste van het gebruik van het digitale wedstrijdformulier is dat er binnen het team 1 iemand beschikbaar is met een smartphone. Hierop moet de app Sportlinked staan en dient de gebruiker geregistreerd te zijn. Deze bijlage geeft de uitleg over het registreren in Sportlinked.

Deze bijlage geeft de uitleg over het gebruik van het digitale wedstrijdformulieren tijdens de wedstrijddag.

Voor onderstaande teams zijn de volgende coaches toegevoegd omdat zij ook geregistreerd lid zijn van KNKV:

E2- Bjorn van Oosterhout en Anja van Oosterhout
E1- Marij Hoeben
D2- Rob Cortooms
D1- Irene van de Put, Pim van de Put en Heidi van Roy
C2- Anita Verhees
C1- Erik Swinkels
B2- Marly van Kemenade
B1- Anke Kerkers

Heel veel succes allemaal met het gebruiken van het digitale wedstrijdformulier, mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

Hilde van Oosterhout
Wedstrijdsecretaresse