Tweede zaalremise op rij voor Klimop

Ready’60 1 – Klimop 1 : 11-11 (3-3)

Evenals verleden week had Klimop in de beginfase van de wedstrijd, mede veroorzaakt door het goed verdedigend optreden van Ready ’60, moeite met de afronding en kwam het moeilijk tot scoren. De tegenstander uit Roermond kampte echter met hetzelfde probleem waardoor beide ploegen met een 3-3 tussenstand gingen rusten.

Na rust kreeg Klimop wat meer vat op de reboundduels waardoor het in staat was een beter gestructureerd aanvalsspel te spelen. De Roermondse tegenstander bleef, vooral door toedoen van een sterke dame, in het spoor van Klimop.

In de slotfase was het stuivertje wisselen: Klimop en Ready wisselden een voorsprong van 1 doelpunt af, waarbij Ready de laatste voorsprong in handen nam. Tom Derks maakte, namens Klimop, in de laatste minuut de gelijkmaker, 11-11.

Jorn van Laarhoven

,