Jorn prins van Klotland!

Wat zijn wij gruwelijk trots dat onze Jorn van Laarhoven, prins is geworden van CS de Klot. Dit is de eerste keer dat een Klimopper tot prins van Asten is gekozen.

Jorn heeft 8 seizoenen in het vaandelteam van Klimop gespeeld. In seizoen 2015/2016 was Jorn coach van Klimop 1 en wist hij het vaandelteam naar twee kampioenschappen te leiden. Daarnaast is Jorn ook lange tijd actief geweest als jeugdtrainer en momenteel heeft hij nog zitting in de Korfbal Technische Commissie.

Jorn komt uit een echte korfbal familie. Moeder Gerria heeft lange tijd in Klimop 1 gespeeld, waarna ook de kinderen (Jorn, Imke en Bouke) de korfbalschoenen wisten te vinden. Ook vader Patrick heeft een belangrijke rol voor Klimop gehad, waar hij enige tijd de scepter zwaaide over de vereniging.

Nu is het tijd voor Jorn om voorop te gaan. Met Jorn als prins gaan we er een fantastische Carnaval van maken. We wensen Jorn, Desie en Lars dan ook een fantastische carnaval toe. Wij als Klimop zullen hem ook zeker steunen en Klotland eens laten zien wat voor een “schônne” vereniging KV Klimop is.