Degelijke wedstrijd van het tweede

Afgelopen zondagmiddag mocht het tweede aantreden tegen de groen zwarten uit Veldhoven.

Terwijl een groot deel van Asten (inclusief een aantal Klimoppers) in de klepel de nieuwe Prins van de Klot mocht verwelkomen klonk in de Schop het eerste fluitsignaal.

Na een minuut kwam SDO op voorsprong, ze hebben hier echter maar kort van mogen genieten want met een goede actie en een mooie doorloopbal maakte Sanne direct de 1-1. Na een paar goede verdedigende acties en flitsende aanvallen was de spanning al uit de wedstrijd en werd een voorsprong opgebouwd die de hele wedstrijd niet meer uit handen gegeven. Via 3-1, 4-2, 5-3, 6-4 werd de 7-4 ruststand bereikt.

Na de rust en een paar wissels verder is het echte stuivertje wisselen begonnen, er wordt om en om gescoord en het opgebouwde verschil in doelpunten komt niet meer in gevaar, eindstand 15-13.

Volgende week OEC 2 – Klimop 2, hopelijk nemen we dan de punten mee naar Asten.

Bjorn van Oosterhout