Onnodig verlies Midweek

Op dinsdag avond (19/4) speelde het midweekteam tegen Melmac, de Tilburgse studenten korfbalvereniging. De openingsfase was duidelijk voor Klimop want na zes minuten was het al 0-3 in het voordeel van de Astense ploeg. Daarna werd er door slordigheden veel balverlies geleden. Mede daardoor werden er een paar onnodige doelpunten weggegeven. Melmac wist zo in de eerste helft de stand weer op gelijke hoogte te brengen, 6-6. Na de rust ging het in eerste instantie gelijk op. Om en om scorend ging het naar 9-9. Vanaf dat moment haperde de doelpuntenmachine van Klimop. Melmac maakte hier dankbaar gebruik van en liep uit naar 12-9. In de slotfase wist Klimop nog wel 1 keer te scoren, maar dichterbij dan 12-10 kwam het midweekteam niet meer.

Wedstrijd: Melmac MW – Klimop MW
Uitslag 12-10