Klimop 2 wint eenvoudig van De Boemerang 3

Klimop 2 – De Boemerang 3 : 18-3 (7-1)

Na twee vrije weekenden speelde Klimop 2 zijn derde wedstrijd van de zaalcompetitie. Na het huzarenstukje eerder die dag (Klimop 1 won van PSV 1) was Klimop 2 ook van plan om de punten in Asten te houden.

Al snel was duidelijk dat Klimop 2 de veel betere ploeg was maar werden er veel kansen om zeep geholpen waardoor er voor de rust maar 7 keer gescoord werd. De Boemerang had echter weinig in te brengen en gooide voor rust maar 1 bal door de korf.

In de tweede helft was het spelbeeld hetzelfde, Klimop volop in de aanval en gelukkig werd er wat scherper geschoten. Aan het totaal werden nog 11 goals toegevoegd waardoor de eindstand bepaald werd op 18-3.

Volgende week speelt Klimop 2 weer een thuiswedstrijd, nu tegen DKB 4. Aanvang 17.15 uur, sporthal De Schop.

Rob Cortooms