Klimop MW1 boekt tweede zege

De Boemerang MW1 – Klimop MW1 : 5-8 (0-4)

Afgelopen dinsdag speelde Klimop MW1 op een winderige avond in Schijndel de uitwedstrijd tegen De Boemerang. Dit was een heuse topper, want we gingen hier als koploper op bezoek bij de nummer 2.

Ruim voor de wedstrijd werd iedereen al op scherp gezet. Met een portie gezonde spanning begonnen we aan de wedstrijd. Hoewel het aantal doelpunten tegenviel, had Klimop de wedstrijd in de 1e helft volledig onder controle, 0-4.

Nadat direct na rust de 0-5 op het scorebord werd gezet leek de wedstrijd gespeeld. Echter De Boemerang kwam sterk terug. Daar hadden we natuurlijk op kunnen rekenen, maar toch werden we hierdoor verrast. Pas tien minuten voor tijd, bij een stand van 4-5, greep Klimop weer het initiatief en werd de wedstrijd alsnog solide op slot gegooid.

A.s. dinsdag staat de volgende topper op het programma. In Knegsel spelen we dan tegen de nieuwe nummer 2, Fortuna ’68.

Harrie Cortooms