Opening seizoen 2018/2019

Beste leden en ouders van leden,

De kop is eraf! Het seizoen 2018/2019 is begonnen. Afgelopen weekend hebben we kunnen genieten van al onze jeugdteams en de meeste teams hebben de punten in Asten weten te houden of mee terug weten te nemen. Ook onze allerjongste jeugd (de kangoeroes) is weer gestart met trainen. Daarnaast heeft Klimop 1 voor het eerst in de geschiedenis haar eerste wedstrijd in de zaterdagcompetitie gespeeld. Voor degene die hiervan nog niet op de hoogte zijn, vanaf het seizoen 2018/2019 worden de wedstrijden van Klimop 1 op zaterdag gespeeld.

Ook komend weekend staan er weer mooie wedstrijden op het programma. Vanaf 12.25 starten de wedstrijden van de F1, E1 en E2 en om 13.30 zullen de D3, D2 en D1 aantreden. De C1 start om 14.00 met haar eerste thuiswedstrijd. Aansluitend speelt Klimop 1 om 15.30 haar eerste thuiswedstrijd tegen PSV.

Om het seizoen feestelijk te openen nodigen wij, als bestuur, alle leden, broertjes, zusjes en ouders van leden uit voor een hapje en drankje aansluitend aan de wedstrijd van Klimop 1. En wie weet win je nog een prijsje deze namiddag!

Tot zaterdag, alle teams kunnen de support goed gebruiken!

Voor niet leden vragen wij een bijdrage van €2, dit kan je zaterdag betalen bij een van de bestuursleden.

Met sportieve groet,