Ruud Raijmakers wint 3e KlimOpen van 2013 !

Op zondag 29 december was het weer eens tijd voor het enige echte KlimOpen darttoernooi in onze eigen kantine, ditmaal de derde editie van 2013. De eerste editie (24 maart) van werd gewonnen door Rick de Boer en de tweede editie (27 oktober) door Geert Hoeben.

Met 16 deelnemers werd er rond 15.00u gestart met de poulewedstrijden (4 poules van 4 personen). Hierin werd gespeeld om 2 gewonnen legs.

Na de poulewedstrijden konden 8 deelnemers starten met de kwartfinale.

Vanaf de kwartfinale moesten er 3 legs gewonnen worden. De kwartfinalewedstrijden leidden uiteindelijk tot de volgende twee halve finale wedstrijden (met tussen haakjes de uitslagen):

Bram Knoops – Geert Hoeben : 1-3
Tom Derks – Ruud Raijmakers : 0-3

In de finale bleek Ruud toch een maatje te groot voor Geert, die hij ook in de poulefase al had verslagen. Ruud wist de finale met 3-1 te winnen.

Paul Bakker gooide de hoogste finish van de middag, namelijk 79.

Nadat de winnaar en verliezend finalist hun prijzen in ontvangst hadden genomen, werd er nog flink nagepraat aan de bar, met een hapje en een drankje erbij.

Wanneer de volgende KlimOpen gespeeld wordt, is nog niet bekend. Houdt deze site, Facebook en Twitter daarom goed in de gaten.

,