Klimop B1 bewijst zichzelf opnieuw met aangepaste ploeg

In de eerste thuiswedstrijd van de 2e veldcompetitie heeft Klimop B1 wederom gewonnen van De Boemerang B1. Het moest zich wel zonder Karel Hoendervangers, Luc Geven én Meike van Erp stellen.

Het begin was wellicht wat stroef. De gasten openen dan ook de score, maar daarna is het enkel Klimop dat de dienst uit maakt. Dat de teams aan elkaar gewaagd zijn blijkt aan de ruststand van 4-2 te zien.

Na rust bouwt de spanning zich langzaam maar zeker op. Klimop breidt uit naar 5-2, maar De Boemerang knokt zich door kleine verdedigingsfouten aan Klimop kant terug naar 5-4. Echter was dit het laatste wapenfeit van de Schijndelse ploeg. Klimop weet de rust te herpakken en vergroot de voorsprong naar de eindstand van 8-4.

Invallers Jelmer Sonnemans en Arjan Joosten speelde een verdienstelijke wedstrijd, en lieten dit zien door allebei te scoren.

Rens van Heugten