De eerste 4 wedstrijden zitten erop!!

Wat een wedstrijden, wat een inzet en wat een plezier. Mooi om te zien en om trots op te zijn! Klimop D2 heeft de smaak goed te pakken, en weet de eerste 4 wedstrijden binnen te winnen.

De eerste wedstrijd was een thuiswedstrijd tegen Odisco D1, met snel combinatiespel en met een paar leuke afstandschoten werd deze wedstrijd gewonnen met 19-4. Hierna mochten we naar Munstergelééééééééééén, tegen Gazelle D2. Na een lange autorit dan eindelijk aangekomen in een wat sfeerloze sporthal zonder koffie voor onze coaches. Het was duidelijk dat Bjorn en Richard wat moeite hadden om wakker te worden na deze lange autorit, des te beter dat de dames erg scherp aan de wedstrijd begonnen. Na 10 minuten was het 9-0, na twintig minuten was het 19-0. Bjorn is naar de tegenstander gegaan en om het ons wat moeilijker te maken en de tegenstander te helpen mochten ze 5 man in het veld zetten, eindstand 3-28 voor ons.

Hierna volgde de vriendinnenwedstrijd, Klimop D3-Klimop D2. Het grootste gevecht was vooral wie welke vriendin mocht verdedigen… Na een goed begin 9-0 na 10 minuten werd het wat slordig, maar de wedstrijd is vakkundig over de streep getrokken, Eindstand 1-14. De laatste wedstrijd van 2018, weer een lange autorit naar Munstergeléééééééééén, of nee toch niet want de sporthal was bezet….. Door naar ééééénigshausen voor een wedstrijd in de kleine sportzaal. Een van de laatste wedstrijden buiten hebben we van de Gazelle D1 verloren, om deze reden hadden Richard en Bjorn een compleet strijdplan uitgewerkt. Dit werkte de eerste paar minuten niet zoals het zou moeten werken, en al snel stonden we met 2-0 achter. Vanaf dat moment deden we er een schepje bovenop, en klapten we erop en erover! Eindstand 4-10 voor ons.

Na 4 wedstrijden zijn we nog ongeslagen en is ons doelsaldo 71 voor en 12 tegen. Wij van de D2 willen iedereen hele fijne feestdagen wensen, en een goed, mooi, gezond en sportief 2019.

Groetjes D2.