Klimop D1 oefent tegen SVSH D1

Wedstrijd:: Klimop D1-SVSH D1 (oefenwedstrijd)
Uitslag: Weet de coach niet meer

Wij zijn dit jaar de D1 en we zullen ons even voorstellen: Lonneke, Esther, Lindy, Bram, Imke, Isa, Lotte, Caitlin en Lynn. Daarnaast is er nog een jongen die met ons meetraint: Tim. Wij worden ontzettend verwend want wij hebben maar liefst 7 mensen in de begeleiding. Wij krijgen op dinsdag training van Jorn en Marc, op donderdag van Gert-Jan en Karel en als coaches hebben we Anke en om toerbeurt Ingrid en Anja. Daarnaast hebben we nog heel veel papa’s en mama’s die ons komen aanmoedigen dat hebben we afgelopen zaterdag al gezien. Wij gingen zaterdag oefenwedstrijd spelen tegen de Hei. Het was de eerste wedstrijd voor ons in het 2-vaks. Het was voor ons allemaal wennen, nieuwe coaches, 2 vakken in plaats van 1 en voor sommige was het ook de eerste keer gemengd spelen. De Hei was beduidend beter dan ons, maar wij hebben wel goed ons best gedaan en goed kunnen oefenen. Volgende week mogen we de eerste echte wedstrijd spelen. Wij gaan voortaan elke wedstrijd een verslagje schrijven. Vandaag is dit gedaan door de coaches, volgende keer door een van de spelers.

Wij hebben er zin in!

Groetjes van de coaches: Anke, Anja en Ingrid