Klimop D1 – Eendracht D1 (door: Bente vd Put) *met filmpje

Wedstrijd: Klimop D1 – Eendracht D1
Uitslag 17-0

De wedstrijd is begonnen. Na 6 minuten scoort Noëlle. Na 7 minuten scoort ze weer. Na 9 en een halve minuut weer. Het gaat goed . En na 11 minuten doet Noëlle het weer . En nog een keer.

Het is wisselen. En nu scoorde Jilke en ook Jilke. Het gaat snel met de goals. En nou was het Desiree. En nou scoort Jilke weer. En Desiree weer.

2e helft; Fieke doet nou ook mee En Noëlle heeft weer gescoord En Janne ook. Het gaat heel goed. En Maud scoort ook.

Wissel van vak. Iris gaat erin voor Maud. Desiree heeft alweer gescoord. Luna scoort. Het lijkt een makkie te zijn want we scoren alweer door Jilke. En Jilke weer.

En dat was de wedstrijd Klimop tegen Eendracht. Wanneer je nu goed geteld hebt weet je dat het 17-0 is geworden.

Van Bente

Op onderstaande filmpje kun je 6 van de goals zien: